poniedziałek, 14 stycznia 2019

Imprezy firmowe


Dostaliśmy w pracy ankietę na temat imprez firmowych. Wiecie o co nas pytają ? Jaka forma imprezy by nam najbardziej odpowiadała ? Jak zwiększyć wydajność pracowników i takie tam pytania. Zastanawiam się co się dzieje ? Czy ten cud na który czekaliśmy właśnie nadszedł i kierownictwo zaczyna dbać o pracowników ? Chyba po części musimy stwierdzić że właśnie w tym coś jest.
No ale wróćmy do tych szkoleń. Pytają się jaka forma szkolenia jest dla nas według nas najlepsza ? Ja zaznaczyłem imprezy firmowe. Ale to nie był koniec testu. A test to w ogóle przyszedł do nas w formie elektronicznej i jest rozwojowy że tak powiem bo jak zaznaczyłem imprezy firmowe to pojawiły się kolejne pytanie których wcześniej nie było widać. Że imprezy firmowe ale jakie imprezy firmowe, w jakim miejscu kiedy (lato czy zima) co miałoby być tematem tych imprez firmowych - było do wyboru szkolenia w terenie szkoły przeżycia, team building i tego typu imprezy.

I tak - po pierwsze jestem pod wrażeniem tych co przygotowywali ten test czy może ankietę. Bo same podpunkty o szkoleniach im dosyć mocno się zeszły. Ja to właściwie skupiłem się właśnie na punkcie gdzie były imprezy firmowe
. Bo dotychczas w naszej firmie imprezy firmowe to wyglądały tak że jadło się coś tam przy stole i takie ble ble i sztywno że cho cho.

Ale pocieszam się że nie tylko tak nudno jest u nas - znalazłem w sieci na przykład na hasło imprezy firmowe że i tam u nich nie jest za wesoło przy imprezach firmowych. No ale dobra. Mam nadzieję że taka ankieta jest zalążkiem zmian jakie zaczynają nawiedzać naszą firmę. A jednocześnie mam nadzieję, że może się zacznie ogólnie coś zmieniać nie tylko jeśli chodzi o szkolenia firmowe czy ogólnie o szkolenia w firmach.